Hej :)

2012-01-20 / 19:15:50
Som ni kanske ser håller jag på å fixar med designen. Syrran säger att det inte går att komentera... Ja jag måste läsa på lite om det jag är ju inte så bra på det här...

Här är i alla fall lite bilder som jag tänkte ha med i headern men jag hittade ingen plats till dem...



Svar på kommentar!

2012-01-19 / 15:40:34
Anna..;) om Speak now:
Hur gammal är du,vad heter du,Vad heter hon? Hur gammal e taylor swift? Btw, Bra blogg! (:

Svar: Hej Anna. Jag är 12 år heter Tilda och Taylor Swift är 22år :)

Speak now

2012-01-18 / 19:38:56
Taylors nya album speak now är ute NU! Köp ditt exemplar här --> http://cdon.se/musik/swift_taylor/speak_now-11411045

Skivans omslagsbild

Speak Now Tour

2012-01-18 / 19:32:31
New York, NY - NOVEMBER 22: James Taylor och Taylor Swift utför på scenen under "Speak Now World Tour" på Madison Square Garden den 22 november 2011 i New York City.

Läs...

2012-01-18 / 19:22:01

... Du kanske gillar Miley Cyrus? Inte? Läs ändå syrrans Miley blogg http://mmileycyruss.blogg.se/ när du klickat på länken. Skriv då en kommentar och DIN bloggadress så lovar jag att länka dig <3

Sofistikerad sagodrottning, som Taylor Swift

2012-01-18 / 19:16:56
Sofistikerad sagodrottning, som Taylor Swift


Lockigt hår

Tid: 10 minuter.

Så gör du:
Tvätta håret med en antifrissprodukt och applicera en stajlingprodukt i fuktigt hår, välj en särskilt anpassad för lockar. Låt håret självtorka och forma lockarna med fingrarna. Separera några slingor vid luggen. Skapa en pageliknande frisyr genom att vika resten av håret inåt samtidigt som du fäster topparna i nacken med hårnålar. Spreja slutligen lite glanssprej över hela frisyren och fäst eventuellt med en hårnål vid örat.

Produkter: Volymgivande och vårdande mousse skyddar mot luftfuktighet och dämpar friss. ”Fresh curls spring mousse”, 360 kronor, Redken. Hårnålar, 20 kronor, Glitter.

Hej!

2012-01-18 / 19:12:41
Jag och syrran satt och pratade om att Taylor Swift hade så fantastiskt fin hy. Så sa plötsligt Evelina (den bästa systern som finns) att vi kunde ju kolla på bilder när hon inte hade smink på sig... Här e en:


Tja inte så megafantastisk hy kanske...